Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1611 to 1630 of 1684 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2014Las T.I.C factor clave en la competitividad de la logística portuaria del puerto de ColónLondoño Ossa, Gustavo; Usuga Rivera, Alejandra; Torres, Oscar Iván; Giraldo Muñoz, Catherine
2016Taller de arte country yearteJiménez Gómez, Luis Miguel; Alvarez Perez, María Fernanda; Rodriguez Osorio, María Camila
2017Taller especializado en el mantenimiento de carros.Toro Cadavid, Milton Cesar; Álzate Ospina, Alejandra
2015Tarjeta de crédito mastercard rose.Arrubla Zapata, Juan Pablo; Tascón Rivera, Catalina; Velez Echeverry, Yarixa
2017Tasas de interés en la República de Panamá.Uribe Acosta, Andrés Felipe; Cossio, Franklin Alonso; Londoño Rincón, Natalia; Londoño, Rusvi Yulied
2018Tasas de interés negativasObservatorio de Tendencias Futuro 360°; Institución Universitaria Esumer
2017Tb solution:Sofware para la gestión de la arquitectura organizacional.Toro Cadavid, Milton Cesar; Maya Jaramillo, Juan Fernando
2020-06-23El Telemarketing Como Herramienta Del Marketing Relacional Para Las Entidades Financieras De MedellínBarrientos Cuellar, Oswaldo; Villa Amaya, Doris Amparo; Moná Jaramillo, Andrea; Higuita pulgarín, Katherine; Úsuga Sepúlveda, Edith Maryory
2017Tematización de parques de diversiones como factor diferenciador para recobrar el público infantil de la ciudad de Medellín y generar mayor competitividad durante el periodo 2017-2020.Carmona Maldonado, Jefferson; Marín Bedoya, Manuel Alejandro; Lotero González, Stefany
2014Tendencias actuales del comercio minorista Retail-ColombiaLondoño Ossa, Gustavo; Mejía Acevedo, Claudia Patricia; Restrepo Gonzalez, Hernán Dario
2014Tendencias del telemercadeo en la ciudad de MedellínARRUBLA ZAPATA, JUAN PABLO; BALVÍN MEDINA, DIANA PAOLA
2014-12La teoría de la agencia en la industria del capital riesgo: Mecanismos de alineación de intereses.Arango Vásquez, Leonel; Duque Grisales, Eduardo Alexander; Cardona Vélez, Germán Horacio
2011LA TERRITORIALIDAD DE LAS MYPIMES EN LA POLÍTICA PUBLICA DE LA FORMALIZACION EMPRESARIALSILVA, IVÁN; GRANADOS CORTES, HERNANDO DE JESÚS
2014Técnicas de investigación de mercadeo y herramientas de neuromarketing: Análisis comparativoUribe Acosta, Andrés Felipe; Cardona Restrepo, Olga Lucia; Hérnandez Cadavid, Daniel
2017-06The end of the oil age.Himple, Thomas
2013The Good Life S.A.SArdila Florez, Juan Diego
2015Time machine S.A.SSALDARRIAGA ROMERO, VÍCTOR JAIME; SÁNCHEZ GONZÁLEZ, FELIPE; CANO LONDOÑO, MARIA CAMILA; JIMÉNEZ NOREÑA, LUISA CAROLINA
2012Tipicol S.A.SLONDOÑO OSSA, GUSTAVO ADOLFO; OSORIO ARBOLEDA, MARÍA FERNANDA; TUBERQUIA, ROBINSON
2014-12TLC entre Colombia y Corea del Sur, análisis dialéctico del sector automotriz.Acevedo Tabares, Alejandro
2012TourMedical S.A.S.RUIZ ORTIZ, DORIS NAZARETH; RAMÍREZ JIMÉNEZ, VANESA; PALACIO CARDONA, MARÍA EUGENIA